Oct 21, 2012

Drive By


It's my Mothers birthday today, so my family and me went to a fancy restaurant. I dressed up quite nice, wore my new collar nacklace, but I dind't take any pictures. Afterwards I decided to recreate one of my favourite outfits I ever wore. I had to took the photos on the balcony, beacuse you probably have seen enough of my garden and the place I live is on the outskirts of Munich so there aren't good locations.
Only one week left untill the Fashion Philosophy Week in Poland. I'm definietely going to tell you about it afterwards.

Dzisiaj są urodziny mojej mamy, wiec moja i rodzina i ja poszliśmy do eleganckiej restauracji. Ladnie eis ubrałam, założyłam nowy naszyjnik-kołnierzyk, ale nie zrobiłam żadnych zdjęć. Po powrocie do domu postanowiłam odtworzyć jedna z moich ulubionych stylizacji. Zdjęcia zrobiłam na balkonie, ponieważ chyba naoglądaliście się mojego ogrodu, a tu gdzie mieszkam nie ma za duzo dobrych lokalizacji do robienia zdjęć.
Został jeszcze tylko jeden tydzień do Fashion Philosphy Week w Lodzi. Na pewno opowiem wam o nim jak tylko wrócę do Niemiec.



x.

No comments:

Post a Comment